بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دیدگاه

دیدگاههاست که آدمی را می‌سازد 

چیزی که تو ذلت می‌دانی 

برای من افتخار است و لذت

و چیزی که هدف اوست  

بازدارنده‌ی من 

دیدگاههاست که زندگی را می‌سازد 

زیباترین لحظه‌های زندگی من در زیر سقف یک چادر رخ داده 

نه در قصری باشکوه 

نه در خانه‌ای مجلل 

از وقتی معنای زندگی را یافتم 

از تک تک لحظات زندگی لذت برده‌ام 

حتی سختی‌هایش 

و عصبانیت‌هایش 

وقتی از حال لذت بردی آینده نیز مال توست 

امان از وقتی که حالت را فدای آینده کردی 

آینده‌ای که هرگز نخواهد آمد 

تنها چیزی که می‌آید 

حالهای پی در پی است 

دیدگاهت را بساز 

زندگیت ساخته خواهد شد

رد پای بدیهایم

بد کرده‌ام 

به خیلیها 

و نمی‌دانم چه کنم 

و نمی‌دانم چگونه بگویم سلام 

به کسی که سراپا وداع شده 

و نمی‌دانم  

و نمی‌دانم 

و نمی‌دانم

بیرق حسین

امشب تو مسجد بودم 

داشتم با یه دوستام صحبت می‌کردم 

یهو خودمو دیدم بین الحرمین 

روبروی حرم امام حسین علیه السلام 

خیره شده بودم به گنبد طلاییش 

و پرچم سرخی که در باد فریاد می‌زد 

مظلومیت را 

سردی سوز نسیم کربلا پیچید توی تنم 

و صورتم رو نوازش کرد 

آقا 

من به قربانت

امسال تو را می‌بینم؟  

میوه رسیده خود می‌افتد.

خدای نادان

کاش خدایمان لااقل به اندازه ما عقل داشت!!!

الماس در عوض شن

ما زندگی به پای تباهی فشانده‌ایم 

تا قطره‌های آخر آن‌را چکانده‌ایم

از چشمه‌های ناب خدایی بریده‌ایم  

بیهوده خویش را به بیابان کشانده‌ایم 

الماس عمر در عوض شن بداده‌ایم 

عمری سراب به لبها چشانده‌ایم  

هر روز خانه بهر کسی وانهاده‌ایم

اینها بت است جای خدامان نشانده‌ایم

جهل مرکب

به کسی که نادانیهایش را دانسته می‌شمارد 

چه می‌توان گفت 

جز سکوت 

یا تأیید 

حق کاملا با تو است 

آسمان گرد زمین می‌گردد

گونه‌های انسانی

انسانهایی هستند که اگر طلا به پایم بریزند 

زحمت برداشتن به خود نمی‌دهم 

و آدمهایی که اگر زهر بدهند 

مشاتاقانه می‌نوشم.

معنای زندگی

خدا 

عشق 

طبیعت 

همبستری  

زیبایی 

هنر