بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

ماهی گنداب

چگونه از گلی که در زباله‌دان روییده

هرچند زیبا

انتظار عطر خوش داری؟

و چگونه از ماهی گنداب

هرچند به ظاهر پرجنب و جوش

انتظار سلامت؟

وای به حال وقتی که ماهی و گل

ذهن و قلب ما باشد!


پ.ن۱  : طبق آمارها ۴۵٪ مردم تهران بطور متوسط روزانه ۲ ساعت ماهواره تماشا می‌کنند.

پ.ن۲  : بازهم طبق آمارها تنها ۵٪ بینندگان ماهواره تهرانی برنامه‌های علمی می‌بینند.

پ.ن۳  : و بازهم طبق آمارها ۵۰٪ بینندگان ماهواره تهرانی مشتری فیلم و سریال هستند.

پ.ن۴  : و ۵۰٪ بینندگان فیلم و سریال ماهواره مشتری فارسی وان.

پ.ن.ن: بیش از ۱۱٪ مردم تهران بیننده سریالهای فارسی وان هستند.

نور و ظلمات

می دانم می‌آیی

و من هستم

امیدوارم که باشم

می‌دانم امیدی

و نور

اما نمی‌دانم

در ظلمات وجود من آیا

نور تو را راهی هست

باشد که باشد

داشتن و نداشتن

نداشتن و حسرت نخوردن

بسیار آسانتر است

تا 

داشتن و مغرور نشدن

زندگی در دامان تو

زندگی را دوست دارم

در دامان تو

در دامان طبیعت

زندگی عاشقانه

مهم است

در کنار کسی باشی

که بتوانی

با کمال میل

جانت را

در بسته عشقت

با روبان قلبت

هر روز و ساعت و ثانیه

تقدیمش کنی

آری مهم است

تجسم عشق الهی را ببینی

و بوی بهشت را استشمام کنی

هرچند از دور

تخلیه

پُرَم

پُرَم

خالیم کن خدا!

درد پرواز

پرواز

راه پرنده است

تنها راه او

به اوج خویش

لیک وقتی بال گشود

باید حس کند

درد پرواز

و درک کند

رنج سقوط را

وگرنه مقصدش

ریشه‎ی درخت لانه است

هشیاری و مستی

ما را چه نیاز است به هشیاری و مستی؟             زیرا که من و تو سپر تیر بلاییم