بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

خوبه من پوستم کلفته !!!!

خوشم میاد پوسم کلفته
شاید اگه یکی دیگه اینقدر مینوشت و حتی دوستای صمیمیش هم واسش کامنت نمیذاشتن ناراحت میشد
اما من نه
انگار نه انگار
آخه من واسه دلم مینویسم
آره دلم
واسه تو

به دنبال عشق در سطل زباله

به دنبال عشق تمام زشتیها را گشتم .
به دنبال عشق تمام زیباییها را دور ریختم .
به دنبال عشق تمام سطلهای زباله را گشتم .
به دنبال عشق همه ی لجنزارها و مردابها را یک به یک .

نه نبود .

و به دنبال عشق میگردم هنوز سطلهای زباله را ......

از ۲۵۵۵ گذشت

نمیدونم چی شد که وبلاگ زدم .

اما گذشت و موند و موند .

به هر حال امروز آمار بازدید کننده وبلاگ از ۲۵۵۵ نفر گذشت .

نمیدونم تا وقتیکه بازدید کننده ها به ۵۵۵۵ میرسه زنده بمونم یا نه ولی اینم یه امید خودش .

تا بعد .

من بودم . تو هستی ؟

همین ، فقط همین .

از نقش پراکنده ورق ساده کنم ؟

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی                  
خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گِل کوزه گران خواهی شد                           
حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

گر از آن آدمیانی که بهشتت هوسست                    
عیش با آدمیئی چند پری زاده کنی

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف                        
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

اجرها باشدت ای خسرو شیرین دهنان                     
گر نگاهی سوی فرهاد دل افتاده کنی

خاطرت کی رَقَم فیض پذیرد هیهات                           
مگر از نقش پراکنده ورق ساده کنی

کار خود گر به کَرَم باز گذاری حافظ                              
ای بسا عیش که با بخت خداداده کنی

ای صبا بندگی خواجه جلال الدین کن                        
که جهان پر سَمَن و سوسن آزاده کنی

                                                                                          دوست عزیزم خواجه حافظ

من هستم

(من هستم چون می اندیشم) این جمله یکی از فلاسفه معروف اروپایی است .

دوستش دارم اما من اگر بخواهم در مورد خودم بگویم چه؟

...........................

من آرامم پس هستم .

شاید یا نه ؟

در هر صورت .

تمرین جودو ، استاندارد ، عشق ، آبدوغ خیار

این روزها هوا آنقدر گرم شده که من به یاد مسکن ابدیم در سرای باقی می افتم . حالا تازه اگر بخواهی در این حرارت طاقت فرسا تمرین جودو کنی ببین چه میشود . خیلی راحت میتوانم ادعا کنم که یک الی دو لیتر عرق میکنم .


من نمیدانم کسانیکه این سالنهای ورزشی را می ساخته اند بر طبق چه استانداردی برنامه ریزی کرده اند که نه تهویه مطبوع و نه خنک کننده برایش قرار نداده اند . از اینها که بگذریم فکر کنم ورزشگاه تختی اصفهان تنها نمونه در سطح جهان باشد که از استاندارد سقف دو متر و نیمی برای سالنهای رزمی اش استفاده شده .


فکر کن ، تابستان و هوای گرم و تمرین سنگین جودو و بوی عرق و رطوبت آن با سقف دو متر و نیمی .


اما آخه یکی نیست بگه تو این هوا که فقط خوردن آبدوغ با خیار و کشمش مزه میدهد شما مریض هستید که تمرین ورزش می کنید ؟


نمی دانم شاید عشق باشد ، شاید هم واقعا مریضی .