بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

تمرین جودو ، استاندارد ، عشق ، آبدوغ خیار

این روزها هوا آنقدر گرم شده که من به یاد مسکن ابدیم در سرای باقی می افتم . حالا تازه اگر بخواهی در این حرارت طاقت فرسا تمرین جودو کنی ببین چه میشود . خیلی راحت میتوانم ادعا کنم که یک الی دو لیتر عرق میکنم .


من نمیدانم کسانیکه این سالنهای ورزشی را می ساخته اند بر طبق چه استانداردی برنامه ریزی کرده اند که نه تهویه مطبوع و نه خنک کننده برایش قرار نداده اند . از اینها که بگذریم فکر کنم ورزشگاه تختی اصفهان تنها نمونه در سطح جهان باشد که از استاندارد سقف دو متر و نیمی برای سالنهای رزمی اش استفاده شده .


فکر کن ، تابستان و هوای گرم و تمرین سنگین جودو و بوی عرق و رطوبت آن با سقف دو متر و نیمی .


اما آخه یکی نیست بگه تو این هوا که فقط خوردن آبدوغ با خیار و کشمش مزه میدهد شما مریض هستید که تمرین ورزش می کنید ؟


نمی دانم شاید عشق باشد ، شاید هم واقعا مریضی .


نظرات 2 + ارسال نظر
امیر کینگ یکشنبه 18 تیر 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام

سمیرا یکشنبه 18 تیر 1385 ساعت 03:56 ق.ظ

سلام
جودو رو بگذار برای پاییز .
الان وقت ورزش های دیگه است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد