بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دیدگاه

دیدگاههاست که آدمی را می‌سازد 

چیزی که تو ذلت می‌دانی 

برای من افتخار است و لذت

و چیزی که هدف اوست  

بازدارنده‌ی من 

دیدگاههاست که زندگی را می‌سازد 

زیباترین لحظه‌های زندگی من در زیر سقف یک چادر رخ داده 

نه در قصری باشکوه 

نه در خانه‌ای مجلل 

از وقتی معنای زندگی را یافتم 

از تک تک لحظات زندگی لذت برده‌ام 

حتی سختی‌هایش 

و عصبانیت‌هایش 

وقتی از حال لذت بردی آینده نیز مال توست 

امان از وقتی که حالت را فدای آینده کردی 

آینده‌ای که هرگز نخواهد آمد 

تنها چیزی که می‌آید 

حالهای پی در پی است 

دیدگاهت را بساز 

زندگیت ساخته خواهد شد

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://ghare-b-kasi.blogsky.com

زیبا و جالب بود. یلداتون مبارک. البته اگه گوسفندی نیاد و هندونه شو بخوره :))

غزلک دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

ببعی

من تو فکر گذشته ام

تو فکر کسها و چیزهایی که از دست داده ام

تو فکر آدمهایی که اونی نبودن که من فکر میکردم

ببعی

اونقدر داغونم که دیدگاهی برام نمونده، مگه آدم با چشم پر از اشک میتونه ببینه؟؟

جیغ سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://jootii.blogsky.com/

جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیغ
(با لهجه ی بنفش بخونش)

خلوت دل پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

دیدگاههاست که آدمی را می‌سازد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد