بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

Sniper.dll

رفع مشکل تایپ فارسی ویندوز 7 اورجینال

win7 لپ تاپ من ارجینال است و مدتی بود که کیبورد فارسی آن دچار مشکل شده بود به این ترتیب که کیبورد فارسی نصب می شد اما وقتی به Properties کیبورد Persian در برگه General مربوط به تنظیمات text services and input languages می رفتم هیچکدام از کلیدهای صفحه کلید قابل رویت نبود. با این تصور که با تغعییر در keyboard layout  خواهم توانست این مشکل را حل کنم چندتایی از آنها را نصب کردم اما هیچ کاری از پیش نبردم تا اینکه پس از نصب نرم افزار TryKeyboardLayoutسعی کردم layout کیبورد فارسی را تغییر دهم اما با پیغام خطای عدم وجود فایل sniper.dll مواجه شدم ومتوجه شدم اشکال باید از فایلهای رجیستری ویندوز باشد اما هرچه در اینترنت جستجو کردم همه از فایل kbdf.dll و نحوه نصب آن در ویندوز 32 یا 64 بیتی صحبت می کردند و اصلا سخنی از فایل رجیستری به نام sniper.dll در هیچ منبع فارسی یا انگلیسی وجود نداشت و پس از هفته ها ناگهان فکری به ذهنم رسید که بالاخره این مشکلم حل شد و از آنجا که ممکن است یک انسان فارسی زبان دیگر به این مشکل دچار شود و به علت نبود راهنمایی در این زمینه مجبور به تعویض ویندوز خود شود روش آن را برای شما هم می نویسم.

ابتدا فایل kbdf.dll را با توجه به نوع ویندوز7 که 32 یا 64 بیتی می باشد طبق روشهای راهنما که در اینترنت موجود می باشد نصب نمایید و سپس در پوشه system32  یا sysWOW64  فایل kbdf.dll را به sniper.dll تغییر نام دهید.

به همین راحتی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد