بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

گمکرده راه در پی دریای رحمتیم

خداوند می‌فرماید:

من شش چیز را در شش جای قرار دادم ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند.

1. من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آنرا در سیری دنبال می کنند.

2. من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آنرا در دستگاه سلاطین دنبال می کنند.

3. من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آنرا در کثرت مال دنبال می کنند.

4. من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آنرا در قیل و قال دنبال می کنند.

5. من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آنرا در تکبر دنبال می کنند.

6. من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آنرا در دنیا طلب می کنند.


نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین و مانی دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://apair-canary.blogsky.com

ما آپیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد