بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

رزمنده جنگ جهانی سوم

در پشت خاکریزی می‌جنگیدیم 

دشمن قوی بود اما 

در برابر ما 

توان پیشروی نداشت 

نگاهی به سمت راستم انداختم 

رزمنده‌ای آنجا بود 

با سربندی سرخ 

و چند خراش روی صورتش 

خیلی مردانه می‌جنگید 

آنقدر که رزم مرا 

در چشمها  

بی‌مقدار می‌کرد 

باز به مقابل خیره شدم 

و آتش گشودم 

اما فکر رزمنده دلیر  

آزارم می‌داد 

دوباره نگاهش کردم 

به ناچار برخاستم 

آرام رفتم 

و با قنداق اسلحه   

از پشت به سرش کوبیدم 

نقش زمین شد 

و دیگر تکان نخورد  

باز برگشتم  

و شروع کردم به مبارزه با دشمن روبرو

روزهای دیگر هم هربار  

کسی را از میدان به در می‌کردم 

و بدین‌گونه 

همواره دلیرترین مرد میدان رزم  

من بودم 

ولی نمی‌دانم چرا 

دشمن کم‌کم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد 

و حتی هنوز 

پس از سالها 

که در این بیابان سوزان  

تشنه و سرگردانم 

نفهمیده‌ام 

چه شد که تانکهای دشمن  

از خاکریز گذشتند 

و زیر شنی‌هایشان مرا له کردند

نظرات 3 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com


پیامبر اکرم (ص)
خداوند جوانی را که جوانی خویش را در راه اطاعت خدای تعالی بگذراند، دوست دارد.

(((((حضرت على اکبر علیه السلام در جمیع صفات و اخلاق چون پیامبر بود و پدر بزرگوارش درباره‏ى او مى‏فرمودند:
»اللّهُمَّ اشهَد فَقَد بَرزالیهم غُلامٌ اَشبَهُ الناسِ وَ خلقاً و مَنطقاً بِرسولِکَ‏صلى الله علیه وآله و کُنّا اِذا اشتقنا الى نَبیّک نَظَرنا الیهِ .
خدایا گواه باش جوانى که در خلقت و سیرت و گفتار شبیه ترن مردم به پیامبرت بود به جنگ این مردم رفت و ما هرگاه به دیدن پیامبرت مشتاق مى‏شدیم به این جوان نگاه مى‏کردیم))))))
ای سرو بوستان ایستادگی! ای زیباترین گل باغ حسین! ای جوان رعنا و رشید حسین! ای علی را یادگار! ای علی اکبر! ســـلام و درود بی پایان بر صورت و سیرت پیامبر گونه ات.
*ولادت جوانه ی خورشید کربلا، حضرت علی اکبر و روز جوان، تبریک و تهنیت*

عرض ادب واحترام وتبریک به محضر حضرت صاحب الزمان(عج)وشما بزرگوار به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع)
التماس دعا

غزلک چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

با حال بود!

ترانه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://kafshdoozzak.blogfa.com

سلام
وب قشنگی دارید
خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم
ما تازه به این عرصه اومدیم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد