بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

نقش کیک و ساندیس جمهوری اسلامی در اداره جهان

من افتخار می کنم کیک و ساندیس جمهوری اسلامی بخورم اما آمریکا و اسرائیل به سلامتیم گلاسهایشان را به هم نزنند.
به نظر من حکومتی که قدرت ماوراییش می‌تواند با کیک و ساندیس جلوی بمب اتم و دلارهای میلیاردی خون آلود صهیونیست بایستد و تنها با کیک ساندیس میلیونها نفر از مردم را برای حمایتش به خیابانها بکشاند و سوراخ موش را نایاب کند ظرفیت دارد که همه جهان را اداره کند.

زیرا این توانایی را هیچیک از ابرقدرتها هم ندارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آزادی خواه چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:09 ق.ظ

فکر می کنم واقعا گوسفندی.....

از ابراز لطفتان متشکرم

زینب چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام ممنون که اومدین پیشم!
من لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتین منو لینک کنین!
در مورد نوشتتون هم باید بگم جالب بود و در مورد اون متن بالایی که براتون پیام گذاشتن باید بگم آخر بی شخصیتی بودن...
موفق و پایدار باشید تا ابد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد