بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

چماقدار جمهوری اسلامی

یکی از اقوام ساکن کانادا بعد از انتخابات تماس گرفته بود و داشتیم صحبت می‌کردیم. 

همون زمان بود که مح‌مخ دروغ تقلب رو گفته بود. 

گفت: شورای نگهبان اعلام کرده انتخابات باطل است و باید دوباره برگزار شود. 

من هم نه گذاشتم و نه برداشتم. گفتم: اگه صدبار دیگه هم رأی بگیرن احمدی‌نژاد رأی میاره. 

آقا این بنده خدا قاطی کرد و هرچی از دهنش در اومد به من گفت و از خیر اجداد و اقوام زنده و مرده‌ام هم نگذشت. 

البته من بهش حق می‌دادم چون وقتی یه عده توی ایران اینطور مقهور تبلیغات شدن اون بنده خدا توی ینگه دنیا خب جای خود دارد. 

در هرصورت من فقط آروم می‌خندیدم و هرچی می‌گفت٬ می‌گفتم: شما درست می‌گین. 

اما منظورم چیز دیگه‌ای بود. 

بنده خدا وسطای حرفاش بهم گفت چماقدار. 

نمی‌دونم اون موقع بدم اومد یا نه

و هرچند اسلام و جمهوری اسلامی به نظرم نظام منطق و گفتگو است

و هرچند که تا کنون دستم را روی کسی بلند نکرده‌ام و این را دوستانم خوب می‌دانند

و هر چند آنقدر ظرفیت دارم که با مخالفان اعتقاداتم حتی زندگی کنم

اما الآن که فکر می‌کنم می‌بینم افتخار می‌کنم اگه توی نامه اعمالم نوشته باشد «چماقدار جمهوری اسلامی» 

هر نظامی و هر طرز فکری همانقدر که اندیشمند می‌خواهد چندین برابرش مدافع و مهاجم فیزیکی می‌خواهد و هرکس این را انکار کند یا شیری است در پوست خر و یا مجسمه حماقت.

این را نوشتم که خودم یادم نرود و شاید برای اینکه عقده نشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
جیغ شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

خب تو حتما تا الان نگران ته ماندهی حقوقت نبودی؟
حتما یادت رفته که ۹ سال پیش با همون حقوق مامان و بابا میشد کل ایرانو گشت و یادت نیست الان با 10 ببرابر همون حقوق تا بازار نمی تونی بری
حتما دقت نکردی که دورو برت چقدر فقیر زیاد شده
چقدر دزدی زیاد شده
ندیدی که خیلی از مردم سر گشنه می زارن زمین و چه کسایی شبا از پرخوری در حال ترکیدن
چشماتو کمی باز کن....هر کس اجازه داره هر عقیده ای داشته باشه و محترمه
ولی آدم باید عقل داشته باشه و بعد اعتقاد به چیزی داشته باشه....
آنکس که نداند و نداند که نداند تا ابد دهر در این جهل مرکب بماند که بماند که بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد