بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

کلاس آموزش ماساژ

بلیط هواپیما برای ۹:۴۰ امشب تأیید شد و این یعنی اینکه فردا در استان خوزستان ۲ کلاس ماساژ دارم.

صبح برای آقایان و عصر خانمها!!!

از آنجایی که من به حد و مرز خیلی پایبندم گفتم صبح و عصرش کنند که آنارشی نشود.

درضمن علامت تعجب هیچ معنای خاصی ندارد.

فقط مانده‌آم در مدت زمان ۳ ساعت چه چیزی باید یاد بدهم.

هرچه گفتم زمانش کم است گفتند حالا یک کاریش بکنید.

انشاءالله فردا یک کاریشان می‌کنم که هر وقت یادشان افتاد باز هم لذت ببرند!

آره...

خودم هم دارم می‌خندم.

مرض به خودم.

امروز روز فوق‌العاده‌ای بود٬ سرشار از شادی و ...

و اصلا فکر می‌کنم از وقتی انسان هدف زندگیش را پیدا می‌کند هر ثانیه٬ نور است و هر دقیقه٬ موفقیت.

تا فردا...

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

با خوندن این پست انرژی گرفتم...
یه جورایی بهش نیاز داشتم...

غزلک شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 07:14 ق.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

خدا به دادشون برسه....!!!!

سه نقطه و علامات تعجب خیلی هم معنی داشت:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد