بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

کودک درون بادکنک

کودک درون بادکنک 

در زمان بد 

در مکان بد 

آمده میان مردمان بد 

موقع گناه  

ترس من خدا

وقت کار خیر  

در هراسم از 

بندگان او 

این بچه کنون

مدرک ثواب ماست 

زنده زنده گور بایدش نمود.

نظرات 5 + ارسال نظر
غزلک شنبه 26 دی 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نفهمیدم:(

غزلک شنبه 26 دی 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

ببعی بیخود زور نزن

اون آدرسی که گذاشتم وا نمیکنه

عسک یه ببعی بود که داشت از یه شیر آب تو پارک آب میخورد

حیف شد

میخواستم سیوش کنم بعدش واست آپلود کنم اما نشد:(

حالا ورنداری همه اینا رو تایید کنی، یکی رد میشه، میگه این دیگه چه شنگولی بوده:))

بع بع
وقتی کسی بخواهد نظری تأیید شود آن‌را به صورت خصوصی ارسال می‌کند
بع بع

غزلک یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 07:02 ق.ظ

وقتی کسی بخواهد نظری تأیید شود آن‌را به صورت خصوصی ارسال می‌کند

الحق که گوسفندی

اولا باید مینوشتی "بخواهد نظری تایید نشود" یا "نخواهد نظری تایید بشود"
:))
ثانیا، محض رضای خدا یه بار سر بزن به این وبلاگت تو بخش نظردهی، ببین آخه گزینه "ارسال نظر به صورت خصوصی" داره؟؟؟؟ چرا اینقدر مزخرف میگی؟؟؟ خدا بگم اون چوپانت رو چیکار کنه، که تو رو ول کرد!!!

اگه مردی این نظرو تایید کن، که همه ببینن چقذه گوسفندی!

p:

بع بع بـــــــــــــــــــــــع
همینه که هست
اگه خواستی تأیید نشه اولش بنویس (نظر خصوصی)
اینجوری من متوجه می‌شم نظر خصوصیه
چرا از یه گوسفند انتظارات بیجا دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غزلک دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 07:43 ق.ظ

p:

ایمان پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://shaereshabane.blogsky.com/

راست میگه چرا اینقدر تو گوسفندی.
البته اینو گفتم دل اون خوش بشه. من این گوسفند بازیای تورو درک می کنم.
این 2 تا مطلب آخرت گنگه
منم نفهمیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد