بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

بزرگترین مشکل!

بزرگترین مشکل تو اینه که عین بقیه هستی.

یعنی خاصی اما زندگیت رو عین آدمهای معمولی گرفتی. 

انگار نمیخوای حرکتی بکنی.

عین مردم عادی.

نظرات 5 + ارسال نظر
جیغ جمعه 4 دی 1388 ساعت 05:34 ب.ظ http://jootii.blogsky.com/

خب حالا که چی؟

هر جور که دلم بخواد زندگی می کنم...

غزلک دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

با من بودی؟

البته اگرم نبودی من به خودم گرفتی

و باید اعتراف کنم راست میگی:(

غزلک چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

کجایی ببعی؟ چراگاه تازه پیدا کردی که دیگه اینجا نمیای؟

چراگاه دیگری نیست.
همه چیز همین جاست تا هستم.

فظیلت پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.yaghut.blogsky.com

مامانمم میگه ها
تا حالا به این مسئله جدی فکرنکرده بودم.
ولی خیلللللللللی خوب مینویسی ها.

kabotar شنبه 26 دی 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

salam
man avalin bare bod veblageto didam alli bod.omidvaram movafagh bashi bozorgtarin moshkel ,mano yade yeki az dostam andakht khoshhalam ba u ashna shodam poroz va movafagh .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد