بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

زندگی در اکنون

حالا که بیشتر فکر می‌کنم  

می‌بینم 

اگر اکنون 

و هر لحظه 

سراپا همان چیزی باشم که باید 

آینده 

جایی برای افسوس نیست 

اکنون را زندگی کن 

گذشته و آینده‌ات آباد خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
جبغ سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

بع بعی دوچرخه رو پایتم
هستم
خواهش می کنم منو با خودت ببر
قول مدم بچه خوبی باشم
کلی خوراکی میارم براتااااااا

راستی من تو تختم تا حالا با گربه و جوجه و همستر شریک بودم خب با یه گوسفنم شریک میشم اتفاقی نمی افته :D

درباره مسیر می پرسم زود خبرت میدم

زهرا چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://ghare-b-kasi.blogsky.com

زیبا بود و قابل تامل. سربلند و شاد باشید. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد