بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دوچرخه‌ای برای سایکل و سوار بر چیز بودن

هنوز درست متوجه نشدم ما آدما چرا وقتی سوار چیزی می‌شیم دیگه مراعات دیگران رو نمی‌کنیم. 

دیگران کیان؟ 

اول از همه همون چیزی که سوارشیم 

بعد کسایی که نمی‌تونن سوار اون چیز  بشن اما با حسرت نگاهش می‌کنن 

سوم اونایی که سوار نیستن و براشون هم مهم نیست 

چهارم کسایی که سوار چیز دیگه‌ای هستن 

چیز چیه؟ 

خودرو 

موتور 

آدم 

قدرت 

افکار 

احساسات 

امروز یه گربه دیدم که یه پاش می‌لنگید 

فکر کنم زیر ماشین مونده بود 

همون داستان بالا 

دیگه کسی واسه آدما هم ترمز نمی‌کنه - غیر از موارد خاص۰!۰ -

چه برسه به گربه‌ها 

امشب بالاخره به یکی از آرزوهای چند ساله‌ام رسیدم 

یه دوچرخه عالی واسه سایکل خریدم 

اونم از درآمد آموزش خصوصی ماساژ 

و این یعنی یه قدم به تحقق رویاهام نزدیکتر شدم 

و این یعنی آرزو هرچند هم بزرگ باشه ولی ناممکن نیست 

.

خدایا ممنونتم  

کمکم کن گامهای بعدیم رو سریعتر و محکمتر بردارم 

از زمین خوردن نمی‌ترسم 

از بلند نشدن می‌ترسم 

توکلت علیک 

در مسیر

لیس للإنسان الّا ما سعی

نظرات 5 + ارسال نظر
تابا سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://tabakhanomi.blogsky.com

سلام
از اسم بلاگتون خوشم آمد و اومدم یه سرکی بکشم
دیدم به به چه بلاگ خوبی ... خوشمان آمد

سعید چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://Farddownload.blogsky.com

سلام . وبلاگتون خیلی قشنگه .
اگه وقت کردین یه سری هم به ما بزنید.
ممنون می شم

ایمان جمعه 1 آبان 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

درد
مرگ
کوفت
مرض
مرتیکه تو کی دوچرخه خریدی که به من نگفتی
اصلا کجا گذاشتیش که من ندیدم
بیچارت می کنم
می کشمت
پوست از کلت می کنم
یه شیرینیی ازت بگیرم که تو تاریخ بنویسن

غرلک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

هنوز درست متوجه نشدم ما آدما چرا وقتی سوار چیزی می‌شیم دیگه مراعات دیگران رو نمی‌کنیم.

دیگران کیان؟

غزلک دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

هنوز درست متوجه نشدم ما آدما چرا وقتی سوار چیزی می‌شیم دیگه مراعات دیگران رو نمی‌کنیم.

ئه ئه!! مگه تو گوفسند نبودی؟

هنوزم هستم
بع بع
دیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد