بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

نمی‌نویسم

خیلی چیزها هست برای نوشتن 

اما چیزهای بسیار دیگری برای ننوشتن 

و این چیزهای بسیار دیگر نمی‌گذارند بنویسم 

پس نمی‌نویسم

نظرات 3 + ارسال نظر
من و بهونه پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.risglife.blogfa.com

سلام
بدو بیا که تولد ایمانه
دوست دارم جشن شلوغ بشه
دیر نکنی منتظرم

غزلک سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

به جهنم

اونقده این حرفای نگفتنیت رو واسه خودت نگه دار تا بترکی!!!
p-:

ایمان جمعه 1 آبان 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

حالا که چی
حالا کی باید التماس کنه تا بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟
باز دوباره رگ لرت تو رو گرفت
...
البته شاید یه داری از مغزت کمک می گیری که اینو نوشتی اما من بعید می دونم.
می دونی
قبول دارم که ازش کار می کشی ( مغزتو می گم ) اما نه دیگه اینقدر.
پس همون که اول گفتم به نظرم درست تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد