بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

آتشفشان

رها کنم؟
عزیز من
زبانم ارچه الکن است
دلم غنی است
ز واژه های عاشقی
ولی پرم ز دغدغه
ز اضطراب عهدهای پوچ
حرفهای ژاژ 

ز مردی برون و پستی درون 

ز آنکه بگسلم 

ز آنکه بشکنم  

تو رنج هجر می کشی کنون 

و سرخ گشته ای میان آتش فراق  

چه لذتیست درد اشتیاق 

که شادی است و غم 

و خاطرات  

ولیک حس نمی کنی  

گدازه های قلب من  

  که جاری است در تمام هستیم 

ز انفجار ترس کشتن سوار عشق 

  به رزمگاه سینه ات   

  و پادشاهی خدای نفرت و گریز 

  به قدرتی ز یأس و اضطراب

و جوشش مذاب نفس و دل 

  غبار و دود شهوت و هوس 

  که بسته راه دید من  

و لرزه های اندرونیم 

  ز سایش دو بال عقل و دل 

  یکی که طالبت شده 

  و دیگری که بانگ می زند 

  مباد 

  که رشته ای ببافی از دو دل بهم 

  و وقت هم صدا شدن 

  به چهره ای  

  به عشوه ای 

  به بوسه ای 

  ز یار خود جدا شوی 

  و راهی هوی شوی   

  و قصر عشق را کنی خراب 

  شود سرای بی کسی 

  ز رنج بی هم نفسی

و اینچنین مرددم 

میان رفتن از دلم 

و ماندن همیشگی  

اما دلم فدای تو 

به رسم عاشق پیشگی

نظرات 7 + ارسال نظر
.....* جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

من عاشق این رنجم . . .
بدون توقع .

بدون توقع حتی همین حس تو . . .

منتظر ادامه هستم . . .

.....* شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

می دونم حست چیه . . .
می دونم تردیدت رو . . . احساست رو . . . چشمانت رو . . .
تو که می دونی آرزوش چیه . به همون برس . اونم فقط همینو می خواد . همینو . فقط همینو . . .

بع.ارتش سبز ایران بعععععع دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://greenarmy.blogsky.com

بع از اینکه بع به بع وبلاگ من بع آمدی بع متشکرم بع
درود بر بع آزادی.بع
بع بعععععععع

غزلک چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام ببعی
سر بریدنت که آپ نمیکنی؟

بع بع
یه سبزه زار جدید پیدا کردم
سرم گرم بود
بعبخشید

پریسا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://paridelbari.blogfa.com

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱۱۱

بیتا دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.sagiiran.blogsky.com

بع بعتون (شعر) قشنگ بود

مسعود محمدی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.muhammadi357.blogsky.com

کوسفند عزیز سلام یک الاغ تمام عیار را بپذیر

چون در اصفهان میچری وتمام اصفهانی ها خوش ذوق هستند
میتوانی مرا راهنمایی کنی
ضمن اینکه آدم های فهیم با بارهای سنگین دمار از روزگارم
میکشند.با پورش کارهای دیگر ..... نیز با من میکنند.موقع برگشتن سه نفر هم روی بار ها سوار میشن شما میگی
من چکار کنم.چون ما مثل انها نیستیم وخیلی مودب هستیم
کسی که بما یونجه میده روی اعتراض نداریم
کهن ترین خر ارومیه

خوشحالم که بارون همه چی رو پاک نکرده بود و یه نفر از اینجا رد شد و گفت چی می‌خواد بدونه
ممنون که گفتی چی می خوای
برات می‌نویسم
امیدوارم زود برسی و بخونیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد