بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

مشخصات مسخره یک انسان مسخره

علایق و سرگرمیهام: ادبیات٬ طراحی٬ خط٬ سه تار٬ سینما٬ سنگنوردی٬ ماساژ٬ انرژی درمانی٬ عکاسی٬ طبیعت گردی و مطالعه.  

زمینه های مطالعاتی: شعر٬ رمان٬ هنر٬ علوم باطنی٬ موسیقی٬ ماساژ و ادیان. 

 

بهترین کتابها: شازده کوچولو٬ زمین انسانها٬ ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد٬ دیوان حافظ.

 

مهارتها: ماساژ٬ صحبت کردن٬ نوشتن٬ عکاسی٬ جوجیتسو٬ سنگنوردی و انرژی دزمانی.

 

آرزوهای بزرگ: فیلمساز موفق و تأثیرگذاری بشوم٬ همه کوههای بالای ۷۰۰۰ متر را فتح کنم (۱۴ تا)٬ دور دنیا را با دوچرخه بگردم و با فرهنگهای مختلف آشنا بشوم. 

 

برنامه ریزی آینده: اتمام دانشگاه و مهاجرت به آمریکا یا کانادا برای تحصیل در رشته کارگردانی سینما. 

خصوصیات بدنی: 

قد: ۱۸۰    وزن: ۷۰           رنگ چشم: قهوه ای         رنگ مو: سیاه       وضعیت بدنی: ورزشی 

وضعیت ظاهری: خوب       بقیه خصوصیات: بعدا به خودت میگویم D:

 

خصوصیات اخلاقی: 

شوخ، باهوش و نکته سنج٬ از دروغ متنفرم٬ ممکن است همه واقعیت را نگویم اما دروغ هم نمی گویم٬ از خودبزرگ بینی و غرور به شدت بدم میآید٬ عاشق پیشه٬ صمیمی٬ گرم و پر انرژی، در عین حال در اکثر مواقع آرام و خوددار، تا حدود زیادی مقید به مذهب هستم و مخصوصا مواردی که مربوط به حقوق دیگران می شود برایم خیلی مهم است، حس بی اعتمادی را نمی توانم تحمل کنم، برای کسی که دوستم داشته باشد میمیرم، از دشمنهایم تا حالا انتقام نگرفتم و بخشش را بیشتر دوست دارم، هیچوقت به هیچ دختری قول ازدواج نداده ام و بعد رهایش کنم، به من خیانت شده اما خیانت نکرده ام، تا جایی که توان داشته باشم سعی می کنم گناه نکنم، در چهار حالت مست می شوم: 1-صحبت صمیمانه با خدا (خیلی کم این موقعیت پیش میآید) 2-در دل طبیعت بکر 3-تمرکز روی نعمتها و زیباییهای آفرینش (سیبی که دارم می خورم و ...) 4-رابطه جنسی با کسیکه از صمیم قلب دوستش داشته باشم، توی خط کشیدنی و نوشیدنی نیستم، برای انسانهای هدفدار و موفق خیلی ارزش قائلم.  

 

بدیهای من: 

خوب من هم مثل همه آدمهای غیر معصوم بدیهایی داشته و دارم. 

گناههایی هم انجام دادم که البته این یک مورد را نمی خواهم بگویم چون گناه گناه است!! 

اما مواردی هست که به رفتارها و اخلاقیات من مربوط می شود و در زندگی مشترک ممکن است باعث دردسر شود و بنابراین آنها را می نویسم چون دوست دارم خوبیها وبدیها شناخت کاملی از من برای همسرم ایجاد کند. 

 

۱- در پس آرامش بینهایت من یک خشم بینهایت هم وجود دارد که اگر وارد آن شدم سخت کنترل می شود (البته از وقتی ریکی رفته ام خیلی بهتر شده اما کامل برطرف نشده) 

 

۲- همه زندگی را در رابطه جنسی نمی بینم اما اگر در رابطه با کسی ارضا نشوم زندگی با او برایم کار کسل کننده و غیر قابل تحملی می شود. 

 

۳- نمی توانم دنباله رو باشم. 

 

۴- گاهی مواقع مرز و موقعیت خودم را فراموش می کنم و به قول معروف جوگیر می شوم. 

 

۵- تحمل کم محلی از کسانی که دوستشان دارم را ندارم و باعث شکستن روحیه ام می شود. 

 

۶- بیش از حد در بعضی کارها کمالگرا هستم. 

 

۷- پول نگهدار نیستم. 

 

۸- معمولا در لحظه حال زندگی می کنم و لذت می برم غافل از آینده.  

 

--------------------- 

نگران نشو 

اینا مال وبلاگ یه انسان مسخره است که حالا تعطیل شده 

گذاشتم اینجا که گاهی بخونمشون

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 07:00 ق.ظ http://paridelbari.blogfa.com

به به چقد یه آدم میتونه خود شیفتگی داشته باشه

غزلک پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 07:27 ب.ظ

چرا به این آدم میگی مسخره؟؟؟
این خیلی خوبه که این آدم خیلی راحت تونسته بگه چی میخواد و چی کاره است
بهتر از اوناییه که تا آخر عمرشون نمیفهمنن چی راضیشون میکنه

آسمون پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام عزیزم .

تمام وجودت جلو چشام مجسم شد .

ولی این خط آخر رو نفهمیدم :

(نگران نشو

اینا مال وبلاگ یه انسان مسخره است که حالا تعطیل شده

گذاشتم اینجا که گاهی بخونمشون)

؟؟؟؟؟

رضا جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.masihekordestan.blogfa.com

سلام دوست عزیز از اینکه از وبلاگ من دیدن کردی ممنون
کپی برداری کاملا آزاده از وبلاگ من
من فکر می کردم مال قالبشه که کپی برداری از قالب ممنوعه
از تذکرت ممنونم سریعا برداشتمش
راستی وبلاگ خوب ومفیدی دارید خیلی عالیه
با این همه مخاطب چرا از تبلیغات اکسین ادز در وبلاگتون استفاده نمی کنید تا بدون دردسر از این طریق کسب درآمد کنید؟
کافیه به اون یکی وبلاگ من بیاین www.3rahi.blogsky.comسمت راست روی بنر هرکلیک 800 ریال کلیک کنید تا از طریق من وارد سیستم بشین وبلاگتون رو ثبت کنید و با قرار دادن تبلیغات بر روی وبلاگتون پول در بیارین

رضا جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.masihekordestan.blogfa.com

تو هم که از خودمونی تبلیغاتت رو ندیده بودم
بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد