بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

اگر این عشق نبود٬ من نبودم هرگز

در جهانی که محبت حرف است 

و رفاقت بازی 

در جهانی که سخن از می و عشق 

صحبت از بی ادبی است 

و فقط پول شعار همه است 

هیچ کس راست ندارد به زبان 

هدف هر حرکت معلوم است 

که برای زر و زور است همه 

و تو تنها هستی 

زندگی ارزش ماندن دارد؟ 

عشق 

آنچه در عمق متون کهن است 

و بهایش ز جهان افزون است 

گشته یک بازیچه 

بهر شهوترانی 

که بدان می خندند 

و دروغش خوانند

من در این قافله سرگردانم

من در این بحر که طوفان زده است

شده ام ملعبه و زخمی موج

و بدان

حتم بدان

اگر این عشق نبود

و لبی کز لب او

و دو دستان ترش

و نسیمی که وزیدن دارد

اگر این عشق نبود

و محبتهایش

و همه موهبتش در شب و روز

و کفی بخشنده

و زبانی که بدان لکنت نیست 

و نمی لغزد هیچ 

و دو گوشی که مرا همراز است 

و فقط می شنود 

من نبودم هرگز 

اگر این زایش هر روزه نبود 

که طبیعت دارد 

اگر این هدیه نبود 

که طبیعت به دو چشم من تنها بخشید 

من نبودم هرگز

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمون چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام عزیزم . . .

تو خودت بهترین هدیه ای. . .

بهترین هدیه ی خدا به خودت . . .

به همه ی اونایی که میشناسنت . . .

خودت رو ببین . . . خوب ببین . . .

پس حالا که هستی . . . . باش . . .

بیا وبلاگ رو ببین .

آسمون پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام عزیزم .

راجع به اون سوال ریاضی که آخرش ۱=۲ شده بود :

اولش که a=a
بعد دو طرف تساوی بالا در a ضرب میشه یعنی a.a=a2
حالا از دو طرف این تساوی جدید یه a2 کم میشه یعنی
a.a-a2= a2-a2
حالا به جای طرف راست با استفاده از اتحاد مزدوج می ذاره
(a-a)(a+a) که این خودش برابر با (a(a-a
یعنی طرف چپ
حالا از دوطرف a-a رو حذف می کنه که میشه a=a+a
که این یعنی a=2a
حالا کافی به جای a ها بذاری هر چیزی مثل ۱
پس ۱= ۲

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد