بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دل دریدن نه حرفه ی من و تو است!

من ز چشمان گرگ می ترسم  

گرگ نه گرگ 

گرگ انسانی  

من ز کردار مست می ترسم 

مستی می نه 

مست شهوانی   

راهیم سوی وادی حیرت 

در پی گنج ناب بی رنجی

لیک نشناسم ارزش دُر و زر  

و نه تمییز لولو از شیشه 

تا به اشراق گوهری گردم 

جوهری ده مرا ز اندیشه 

لنگ لنگان به پای چوبی فکر 

برسم دشت عافیت سنجی 

زان فراتر به پای نتوان رفت 

پس دعا کن  

دو بال عرفانی

دل دریدن نه حرفه ی من و تو است 

پیشه ی کیست؟ 

نفس حیوانی

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://kaghazparehayeman.blogsky.com

من هستم:)

آسمون چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

دو بال عرفانی رو شونه هاته عزیزم . . .

تو فقط بپر . . .

مسعود محمدی سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.muhammadi357.blogsky.com

سلام

البته تمام اصفهانی ها خوش ذوق اند

از وبلاگت لذت بردم متشکرم کهنه معلم ارومیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد