بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

فقط خداست که پا به پایم می دود

وقتی کفرنوشته هایم  را می خوانم 

احساس پوچی می کنم 

وقتی نوجوانی از من می پرسد: خدا رو کی درست کرده؟ 

و من جز جوابهای زبر فلسفی  

که روح نرمش را می آزارد ندارم 

پس آچمز می شوم  

وقتی با متعه ثواب جمع می کنم  

تا جای گناه غنا را بگیرد

وقتی  حالم از خودم بهم می خورد 

و همه شیفته منند  

آنگاه فقط خداست که  پا به پایم می دود 

و نفس نفس نمی زند

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://kashefedezfuly.blogsky.com

بسیار زیبا نوشتی.
یه سری بزن .خوشحال میشم.
موفق باشی

سایبر علی جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 12:51 ق.ظ http://mylovecpp.blogspot.com

معلومه که جواب فلسفی نباید بدی.اصلا این سوال جواب نداره.اصلا این سوال غلطه..................................منم حال تو رو دارم.یک کم درکت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد