بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دلم یار جانی هوس کرده است!!!

خدایا دلم خانه شر شده

تمام وجودم مکدر شده

چو ابری که مشتاق باریدن است

هوای دو چشمان من تر شده

دلم یار جانی هوس کرده است

نظرات 3 + ارسال نظر
ما دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://ma

به ابرهای دلت سپرده ام بوسه بارانت کنند . . .

فاطیما دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.a3maneman.blogsky.com

ببار تا برو یانی یار جانی را در دلت . . .
، ببار تا سبز شود یار جانی . . .

رفیق نزدیک شنبه 16 آذر 1387 ساعت 08:45 ب.ظ

دلم دلتنگ بر راهی دوچشمانم
پر از تنهایی ام اما هنوز اینجاست مآوایم
***
گریزی نیست از این زنگانی ها
گهی شیرین شود اما پر از تلخی شود کامم
***
مسیری بیشتر هم نیست تا آنجا
که از این کوره ره راهی به زیبایی کمی یابم
***
نه آن هرگز برایم آمد از رویا
ولی زیباست هر شب لحظه ای در خاطرش باشم
***
اگر در فکر پی بردن بدان باشم
فقط مجهول شیرینیست تا عمری پی اش گردم
***
فقط این را به حال اینگونه فهمیدم
که زیبا بنگرم تا چشمه ای از آن به خود باشم
((شاعرشبانه))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد