بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

چه خوش آن دم که جهان با دل من یار شود

زندگی چیست به جز خنده ی یک کودک خرد
زندگی چیست به جز رقص چو مه دختر کرد
زندگی چیست به جز نای نی و چنگ و رباب
زندگی چیست مگر ماهی و یک تنگ حباب
زندگی حادثه ای نیست که تکرار شود
چه خوش آن دم که جهان با دل من یار شود
نظرات 4 + ارسال نظر
سارا.ت پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.elaheyesharghy.blogsky.com

سلام علی آقا
امیدوارم خوب باشی
شدیدا با وبلاگت حال کردم
اگه افتخار بدی و یه سری به من هم بزنی ممنوووووووووووووووون میشم.!!!!
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خبرم کن.
باااااااااااااااااااااااااااااای

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
در دنیای هنر و ادب هر چند از ذوق شعری بهره ندارم اما به خوبی زیبایی و مفهوم آنرا در نوشته های شما درک میکنم .

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://thirdeye.blogsky.com

سلام
زیبایی و معنا با بیان ساده در نوشته های شما قابل تحسینه .

shayda شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

bah. bah .... khily ghashang bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد