بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

مسیر رو تاپ کردم

جمعه و شنبه این هفته سنگ کار کردیم؛ من و نوید.

مسیری رو که فقط یه بار اونم به خاطر رو کم کنی رفته بودم بالا و دیگه هیچوقت نتونسته بودم تاپ کنم مثل آب خوردن (بشنو و باور نکن) رفتم بالا. انگار این چند مدتی که ماساژور شدم باعث قدرت انگشتان و ساعدهام شده. حالا دیدی ماساژ خوبه؟

از خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجیدم.

هر دفعه میرم صفه و از کنار اون آلاچیق رد میشم به یادمون می افتم ...


دوره ریکی ۲ رو هم گذروندم. استاد معتقده من میتونم یکی از بهترینا تو زمینه علوم باطنی بشم!!! اون میگه ها!

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

ای بابا معلوم هست چی می گی کلاه زرد جون

می گم من آپم لینکت را از وبلاگ یاسی برداشتم از اسمش خوشم اومده

غزلک سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

کلا اسفند 86 خوب بوده اوضاع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد