بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

می خواهم بمیرم

امروز چند تا مطلب راجع به عشق سرازیر شد به ذهنم که نوشتم گوشه ی کتاب. کتاب شهید اول با شرح شهید ثانی. فکر کن٬ فقه و عشق !!! حیف که کتابم اینجا نیست و نه حافظه ام.


جمعه یکی از شهرستانهای اطراف افطاری دعوت بودیم. من و نوید و باباش. وقتی رسیدم که آفتاب داشت غروب می کرد. نارنگ نور و درختان برگ و آبی فراز و p در آسمان. p ای که کم کم o خواهد شد٬ q خواهد شد و بعد دیگر هیچ. دوباره اشک٬ بعد از مدتها.

و آرزو کردم ٬ آرزو که بمیرم پیش از پایان رمضان. اگر بمیرم برای همیشه کنار همه چیزم خواهم بود٬ کنار عشقم.

همه جا٬ و نه ترسی خواهد بود و نه دوری ای.

و یار دوستانم خواهم بود همه جا٬ و در کنارشان. و کمکشان خواهم کرد که نه برشان ظلم شود و نه ظلم کنند به خود یا دیگری.

خدایا آماده ام.

نظرات 6 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

آرزوی مرگ را هم با خود به گور میبرم !!!! شاید زمانی که بمیرم دیگر ارزویش را نداشته باشم !!

پریسا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سر نمیزنی ؟
اپم

[ بدون نام ] شنبه 7 مهر 1386 ساعت 05:30 ق.ظ

به سلامتی .به امید حق هر کسی به زیبا ترین و بهترین آرزوهاش برسه . اگه با مرگ رسالت ت رو به انجام می رسونی .یا مولا . من هم برات دعا می کنم

غزال سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://clinic.mihanblog.com

سلام...خوبی؟؟؟
مرسی که بهم سر زدی....آپتو دیدم ...خیلی غمناک بود...

... چهارشنبه 11 مهر 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

...

بهنام چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://t3krar.blogspot.com

ین روز ها همه گوسفندانی شده ایم که گاوچران های سابانتا ، لنینگراد چوپانیمان را می کنند
سگانی و گرگانی هم هستند

زنگوله را دوست دارم
هر وقت گفته ام بع با چوب و گلوله ی پلاستیکی توی دهنم زده اند

زنگوله صدایی دارد و من می توانم با تکان خوردنم صدایش را در آورم
ما می توانیم با تکان خوردنمان صدا هایشان را در آوریم و تو دهنی نخوریم

سعی می کنم علف را اول بفهمم بعد بخورم
هیچ گاه نمی توانم پوست عوض کنم
بجای علف ...///
به روزم و احساس می کنم گوسفند ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد