بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

زندگیواره بی شماره

امشب نیمه شعبان است و دل بی قرار برای صلح جهانی ٬ برای جمال مطلق عقل ٬ برای انسانیت ٬ برای روزی که انسانها درخت را بفهمند ٬ گل را نچینند ٬ آبشار را زندگی کنند ٬ زیبایی را بپرستند.

تنگ است تُنگ دلم از برای ماهیها                   خدا خدا برسان آب پاک دریا را

فسرد ماهی قلبم کبود گشت و خجول             وفا کنون بنما وعده های فردا را

مرا نه تاب طریق است و نه توان عتاب              رها مکن تو مسلمان بی مسما را

تمام عمر امیدم کنون میانه ی قبر                    رها نما دل از این کثرت من و ما را

نیامدی و بمردم بیا که زنده شوم                     جهان بمرد کنون زنده کن مهیّا را


امروز پیش جمعیتی بودم

ذکر بعد از نماز ۱۰۰ مرتبه غلط کردم

و تو مرا بشکستی

و توبه من بشکستم

امروز سفید سفید بودم

در خیابانها

سلام حاج آقا

سلام عزیز دلم


فقط از خدا تو را میخواهم.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir

سلام
عیدت مبارک
آپممممممممممممممممممممممم
وقت کردی یه سری بزن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://daughterof.blogfa.com

سلام و خسته نباشی
ممنون که به من سر زدی.
وبلاگ جالبی داری. یه وبلاگ متفاوت
خوشحال می شم بازم به من سر بزنی
موفق باشی

یاس جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
دیر شده اما عیدت مبارم
دلت اومد اسم وبلاگتو عوض کنی؟
شعر اولی خیلی زیبا بود تنگ است تنگ دلم.......


زندگی دفتری از خاطره هاست
خاطراتی شیرین
خاطراتی مغشوش
خاطراتی که ز تلخی رگ جان می گسلد
یک نفر در دل شب
یک نفر در دل خاک ...
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد...
ما همه همسفریم



شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد