بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

هیچوقت فکر نمیکردم بشود

در خاطرم هم نمیگنجید .

الآن از چهلستون میام ٬ از دیشب تا همین چند دقیقه پیش اونجا بودم ٬ درست ۲۴ ساعت.

و چه فکر میکنی؟

من آرزویم این بود همیشه و هر زمان که از کنارش میگذشتم با آه .

اما چه شد؟

یک شبانه روز آنجا بودم و تمام دیشب را بدون آنکه حتی یک لحظه نگاهش کنم .

باورت میشود ؟ من ٬ با همه ی آن علائق خاص و دیوانگیم برای همچو اویی .

من در چهلستون بودم ۲۴ ساعت بدون اینکه حتی دوری در باغش بزنم .

نشسته بودم مقابل کامپیوتر کیفیم و یکسره با فوتوشاپ و کارل دراو ور میرفتم .

حالا میفهمم میشه بین زیباییها بود و اصلا اونا رو ندید ٬ نفهمید ٬ نشنید .

تا کنون واسم قابل فهم نبود ٬ هیچوقت فکر نمیکردم بشود ٬ اما حالا ....

 


اینم دو تا از نظرام به دوستام که حیفم اومد اینجا نباشه
 

  • با تنی خسته شنا میکنی در دریای تنهایی
    دستانت دیگر رمق ندارد و نفست یارا
    اما باید بروی زیرا ماندنت مردنت است اما این هم مهم نیست مهم اینست که ناامید شده ای
    پس نباید بمانی
    میروی و باز میروی زیرا نباید ناامید شوی
    میروی یکه و تنها همانگونه که آمدی و خواهی رفت
    نباید خودت را گول بزنی
    این پاره چوبها برای یک لحظه ، نه برای یک لحظه هم بدرد نمیخورند
    و آن جزیره ها توهم است از خستگی
    نه
    تنها راه شنا کردن است
    تا پیش روی نه برای اینکه به مقصدی برسی
    که پایانی ندارد
    بدین سبب که نمانی
    راه دیگری هم داری
    آنچنان قوی داری که از فراز دستی آید و بیرونت کشد
    و به کشتی نشاندت یا بالاتر ٬ یکسر به خشکی رساندت
    ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاح

 


  • FORGETFUL :

زندگی یه بازی دونفره‌ست که ورژن یه نفره‌ش هیچ انگیزه‌ای برای برد به آدم نمی‌ده.
- .... یادم نیست آخرین باری که دیدم‌ت هنوز مُرده بودی یا نه... 



زندگی یه بازی دونفره‌ست که ورژن یه نفره‌ش خیلی وقته اختراع شده ولی هر ابلهی سعی می‌کنه یه هُم‌اِدیشِن همیشه برنده ازش در بیاره.



زندگی یه بازی دونفره‌ست که مهم‌ترین قانون‌ش اینه که باید یه‌نفره بازی بشه؛ چه ببری، چه ببازی.
- .... هر وقت بقیه قانوناش یادت اومد، بیدارم کن...

KOLAHZARD :

مهم نیست چند نفره که هر کس نقشی دارد مخصوص
مهم نیست برنده کیست که هر بردی باخت است و هر باخت برد
مهم نیست اول شوی یا آخر
مهم اینست که درست بازی کنی
و با تمام توان
و تمام وجود
و همه هستی ات
و بمیری که این آخرین بازی توست
و در پایانش از یو وین خبری نیست
خواهی مرد
پس چه بهتر که در بازی بمیری
زیباتر نیست؟
نکته اول : نفرات بعدی حریفت نیستند ، همنوردت هستند
نکته دوم : مهم ور‍‍ژن بازی نیست ، بازیکن است
نکته سوم : این بازس تنها یک قانون دارد و آن انسانیت
نکته چهارم : همبازی تو تنها همبازی توست نه همراه تو
نکته پنجم : موقع بازی نخواب آنهم بازیی که فقط یکبار آنرا انجام میدهی و راهی به عقب ندارد
نکته ششم : بهتره من مطلب بنویسم تو نظر بدی چون نظرات من از مطالب تو بیشتره

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 شهریور 1385 ساعت 09:06 ق.ظ

Sghl
می دونی از بازی های یه نفره متنفرم . عاشق بازی کراش هستم وقتی دو نفره بازی می کنم با برادرم ساعت ها وقت تلف می کنم و اون قدر خنده دار بازی می کنیم که صدای مامانم در می آید که بابا همسایه ها خوابیده اند !
البته وقتی که جدی بازی می کنیم فقط اعصابمون خرد می شه چون همش دنبال مقصر می گردیم و این بده .
زندگی رو هم باید شوخی گرفت تا بهت خوش بگذره و اگر جدی گرفتی تمام زندگیت می شه دنبال مقصر گشتن .

راستی اون شب اصلا به این فکر نکردی که 300 سال پیش این جا چه خبر بوده؟ بهت حق می دهم . من همیشه وقتی چیزی آرزوم بوده و بهش رسیدم اون قدر برام معمولی شده که اصلا بعضی وقت ها ازشون بدم میاد .
استادی داشتم می گفت لذت در دویدن است نه در رسیدن . من مدت ها پیش به این نتیجه رسیده بودم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور 1385 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
من برگشتم و اگر اون نظر رو ننوشته بودی باور کن خیلی نگران می شدم
من اومدم
پنجشنبه هم احتمالا هستم و جمعه رو
منتظرتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

نمی دونم من مردم یا تو مردی یا هر دوتامون
تو می تونی جواب بدی کدوم اتفاق افتاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد