بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

نمیدونم چی میخوام بگم

اومدم یه چیزی بنویسم اما هرچی فکر میکنم چیزی به ذهنم نمیاد .
انگار که افتاده باشم تو فضا ، تو بی جرمی مطلق .
اما به هر صورت باید یه چیزی مینوشتم .
در هر حال انگار اینم خودش شد یه مطلب .
تا بعد .
نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 18 مرداد 1385 ساعت 05:59 ب.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com

پس ما هم نظری نداریم
همین جوری نوشتیم
شاید شد یه نظر

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 08:24 ق.ظ http://poetriman.blogsky.com

سلام آقای کلاهزرد .. من هر از چندگاهی به وب سمیرا میرم .. یه بار هم با شما یه بحث کوچک داشتم .. ایندفه اومدم به شما بگم که امثال من فرافهم نیستند .. آقاجون ما حقمون رو میخوایم .. ما دنبال تکلیف تعیین برای کسی نیستیم .. ما میگیم تو نمازتو بخون .. ما هم زندگیمون رو داشته باشیم .. کسی توی امور ما دخالت نکنه .. به شما حزب اللهیا چه ربطی داره که کی با حجابه .. کی بی حجاب .. کی رابطه جنسی نامشروع داره .. کی نداره .. ما فرافهم نیستیم .. این شمایید که خیلی احمق هستید .. مگر دمکراسی یعنی اینکه اکثریت بتوانند در زندگی شخصی اقلیت دخالت کنند ... گیرم که ۹۹/۹۹درصد ایرانیان بگویند که کسی حق نداره بی حجاب باشه .. این که دمکراسی نیست آقای فهیم .. اکثریت حق نداره در زندگی شخصی هیچکس دخالت کند .. همانطور که در کشورهای پیشرفته شاهد این هستیم .. نه آقاجون بازم میگم ما فرافهم نیستیم ما حقمون رو میخوایم .. در ضمن شما هم بهتره عاشق سمیراخانم نباشین .. چون زشته که یه حزب اللهی با یه دختر نامحرم صحبت کنه .. امسیدوارم ایرانیانی مثل شما یک روز از جهل مرکب خود بیرون بیایند و بفهمند که حکومت و اکثریت حق دخالت درزندگی هیچکس را ندارند .. ولی بعید میدانم...!!!!

عزیز دل برادر اینم جواب شما
من هیچی بهش اضافه نمیکنم
تا بعد
http://beautiful-creator.blogsky.com/?PostID=51

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد 1385 ساعت 05:43 ب.ظ

من قبل از تو دیده بودم عزیز دل خواهر .. منکه میدونم عاشق سمیرا هستی .. من یه چیزایی ازش میدونم که .. راستی به سمیرا خانم بگو جرات داشته باشه بجای پاک کردن پست خودش و جواب من .. لااقل جوابمو تایید بزنه .. تو که هیچی از رابطه من و سمیرا نمیدونی بیخود.....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد