بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

افتخار

همین الآن که دارم مینویسم استاد محمود فرشچیان تو مدرسه چهارباغ اصفهان در حال گشت و گذاره .

البته گشت و گذار خالی که نه ٬ در واقع ساخت یک فیلم نیمه مستند درباره مدرسه چهارباغ .

حرف من اما چیزه دیگه ایه ٬ اونم اینکه چطور یه نفر انسان میتونه افتخاره یه سرزمین باشه .

یکی عین من و تو ٬ نه از تو آسمونا اومده ٬ نه از زیر زمین .

نفس کشیده تو همون هوایی که من و تو ٬ راه رفته تو همون کوچه هایی که من و تو و بوده و هست همون طوری که من و تو .

اما اون افتخار این سرزمین و من و تو ؟

ما هم میتونیم اما .

من و تو .

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 27 خرداد 1385 ساعت 03:34 ب.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com

ایشون خودش رو خوب شناخته و به این می گویند خود شکوفایی
من که هنوز نمی دونم برای چی به دنیا اومدم ؟

مرد شعر و منتق سه‌شنبه 30 خرداد 1385 ساعت 06:12 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com

من هم این رو برای آقای کلاهزرد مینویسم ...
این شعر رو علیرضا عصار خونده قبلا شنیدم
دوما تا زمانی که به جای مبارزه با فاسدان بگوییم تو هم اگه بجای اون مسئول قرار میگرفتی اینطور میشدی .. باید هم همینطور باشیم
دوما من آدمی بودم که حاضر بودم برای وطنم جونم رو هم بدم ... تا اینکه فهمیدم که وطنم برای من کاری نکرده .. حالا من هم اگه به جایی رسیدم مطمئن باش که خسارت جوونیم رو محاسبه میکنم و همون مقدار رو برمیدارم ...
من دیگه هیچوقت برام پیشرفت مملکتم مهم نخواهد بود ... در واقع تا زمانی که ج اسلامی سرکار باشه پیشرفت مملکتم برام مهم نیست و اگه بتونم کاری خواهم کرد که پیشرفت هم نکنه ... پیشرفت در دست چنین حکومتی = عقب ماندگی مردم
من اول در وجود خودم زندگی می کنم .. پس وطن اول من بدن خودمه .. من هیچوقت وطن اولم رو در راه وطن دومم که بر ضد من بود فدا نخواهم کرد
حرف بسیارست درد بیشمار
خداحافظ آقای کلاهزرد

امیر کینگ چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 11:37 ق.ظ http://amirking.blogsky.com

تو که بیل زنی پس چرا .....................

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد 1385 ساعت 07:56 ب.ظ


در ضمن آقای کلاهزرد .. اگه دیگه میخوایم اینچنین چپاولهایی صورت نگیره .. باید مطبوعات آزاد داشته باشیم .. شما اگه میبینین کشوری مثل ژاپن یا امریکا یا ... توش ازین خبرا نیست و یا خیلی کمه به خاطر مطبوعات آزاده که اونا رو رسوا می کنن .. ولی در ایران تا زمانی که گفتن واقعیت مساوی با توهین به اسلام باشه .. ما هیچ روزنامه آزادی نخواهیم داشت که دزدی های آقایون متصل به وحی رو افشا کنه..

لطف کنید اسم چند تا از مطبوعات آزاد ‌‌ژاپن و آمریکا رو ببرید ما هم استفاده کنیم .
مطبوعاتی که مثلا تو ژاپن بتونن نظام پادشاهی ژاپن یا تو آمریکا نظام لیبرال دموکراسی رو زیر سئوال ببرن .
در ضمن اونیکه گفته ینگه دنیا این خبرا نیست اشتباه به عرض رسونده .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

آقای کلاهزرد .. نمیخوام بی ادبی کرده باشم .. ولی من فکر میکنم شما غیر از کوهنوردی کار دیگه ای انجام ندادین .. بروید مطالعه کنید و ببینید که برنامه های ماهواره های جمهوری اسلامی روی چه ماهواره هایی پخش میشود بروید تحقیق کنید و ببینید که مردم در آمریکا به راحتی میتوانند بروند جلوی کاخ سفید و حتی به بوش توهین بکنند .. بروید و ببینید که در تلویزیونهای آمریکا بر علیه بوش میتوانند به راحتی صحبت کنند .. بروید تحقیق کنید ببینید که حتی از کانالهای دولتی امریکا مردم تصاویر کسانی که بر علیه بوش صحبت میکنند و تظاهرات میکنند پخش میشود .. بروید تحقیق کنید که ... شما از بغض عمر طرفدار علی هستید ... من برام مهم نیست که در مملکتم پادشاهی باشد ( ژاپن) یا جمهوری .. اون امپراطور ژاپن یک مقام تشریفاتیست و هیچ دخالتی در امور مملکتش نمی کند .. من دوست دارم اگه نظاممون دیکتاتوری هم هست لااقل مثل بعضی کشورهای پادشاهی اروپایی یا ژاپن به فکر مردمش باشه ... آزادیهاشون رو نگیره .. شما چرا چشمتون رو به روی واقعیات بستین؟‌ در مملکتی که فقط امثال شما حزب اللهی ها میتونن صحبت کنن ... باید هم مردم فریب بخورند ... خودشان انتخابات میکنن .. خودشان ناظر هستند و خودشان هم نمره میدهند ... من آزادی میخوام آقایی که فکر میکنی هولوکاست برای مردم نون و آب میشه .. به درک که نمیشه اونجا هولوکاست رو زیر سوال برد .. من و امثال من آزادی فردی میخواهیم ... کار میخواهیم ... زندگی میخواهیم .. اثبات یا انکار هولوکاست نمی خواهیم ... سیاست نمیخواهیم ... سیاست زدگی نمی خواهیم .. نمیخوایم برای بدست اوردن کوچیکترین آزادیمون همیشه در حال مبارزه باشیم ... دیگه هم نمیخوام با شما بحث کنم ... من منتظر قیام مردم ایران می مونم و اگه قیام نشد .. منتظر حمله آمریکا ... به درک که وضعمون بدتر میشه .......
هیچ مردمی در دنیا مثل مردم ایران بدبخت نیستن .. چون حتی مثل شما هم از حقوقشون بیخبرن و از دنیا بیخبر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر 1385 ساعت 02:05 ب.ظ

لیبرال دمکراسی رو چه کسانی زیر سوال می برند ؟ کسانی مثل امثال شما که دربند بودن مردم رو دوست دارند ... کسانی که که از آزادی و حقوق بشر متنفرند .. لیبرالیسم رو زیر سوال می برند .. بروید از مردم امریکا بپرسید که دوست دارن که نظامشون مثل ج اسلامی باشه یا نه ؟‌ این شمایید که دیکتاتوری رو دوست دارین و از لیبرالیسم متنفرید

دوست عزیزم اگه من مثل تو فکر نمیکنم یا شما مثل من دلیل نادانی من یا تعصب شما یا .... نیست .
هر کس با توجه به دانسته های خویش راهش را انتخاب میکند و فکر میکند بهترین راه را میرود ولی مهم اینست که انسان حق پذیر باشد که اگر روزی فهمید اشتباه رفته مرد باشد و برگردد نه که تعصب بیهوده به خرج دهد .
در ضمن اگر مایل بودید پاسخ میدادم و تبادل نظر میکردیم اما ظاهرا شما تمایلی ندارید و حاضر به بحث نیستید ٬ هر جور که شما مایل باشید من ناراحت نیستم .
با بهترین آرزوها برای آقای حسین منتقی (منطقی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد