بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

سفید می نویسم

می خواهم فقط تو بخوانی 

تویی که دوستت دارم 

تویی که وجود منی 

مرا رها مکن 

رهایت نخواهم کرد 

حتی اگر یکی از چندتا باشی

نظرات 4 + ارسال نظر
جیغ پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.منم سفید نظر دادم .com

....

niloofar شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

ghashangi doost joon

فیه خالدون شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://sadra6553.blogfa.com

کامتی که در وبلاگ جیغ واست گذاشتم،از دسم ناراحتی؟
این جناب گوسفند (چه جالب ایشون شماره ایرانسلشون رو هم تو وبلاگ مرقوم فرمودن) چه نثر زیبایی دارن ، آخرین بار که یادم میاد یه یوزر دیگه بود با نام کاربری کهره که توی وبلاگ مهدیسما کامنت می ذاشت و احتمالا هنوزم میزاره ، و چقد بعضی وقتا تنهایی می خندیدم به این کامنتها و عجیب حال می کردم درحالی که حالا خیلی هم خنده دار ننوشته بود بلکه نظری داده بود که مثلا با همین نام کهره خیلی بهم می یومد . شرمنده جناب کهره و گوسفندی که تو این کامنت ازشون استفاده شده از دسم ناراحت نشن ولی یه جورایی نظراتشون و نوشته شون عین اسمشون بود .
دقت نکردین تو کامنت بالا کاربر گوسفند می فرماین : بع بع نکردی اون وقت ؟
بازم ازشون عذرخواهی می کنم.

ناراحت نیستم
و چرا ناراحت باشم از دستت؟
شاد باشی
درست گفتی

ما یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

می خواهم فقط تو بخوانی . . .
تویی که همیشه در قلبم سبز می مانی . . .
تویی که قلبت آسمان من است و چشمانت ستاره های آن . . .
تویی که بی تو بودن بیتابم می کند. . .
تویی که دستانت آرام من است . . .
تو بخوان . . .
می خواهم فقط تو بخوانی . . .
رهایت نمی کنم . . . هرگز رهایت نخواهم کرد . . .
حتی اگر رهایم کنی . . .
حتی اگر یکی از چند تا هم نباشم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد