بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

عادت ماهانه ام شروع شد!

حیف ماه که خدا برای انسان آفرید 

او را کاه بس 

امشب ماه را دیدم کامل کامل 

و باز 

عادت ماهانه ام شروع شد

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.a3maneman.blogsky.com

ماه من هیچ وقت کامل نمی شود . . . و لی عادتهای ماهانه ام کم کم سالانه شده اند. . .

محیا سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 09:30 ق.ظ

هموطن عزیز سلام. امیدوارم فصل پائیزتان سرشار از رنگهای بیکران هستی باشد. وبلاگتان را مطالعه کردم. سبک جالبی دارد ولی جای چند نکته را باقی می گذارد که مطرح می کنم.
۱- چرا نام گوسفند؟
۲- چرا اشعارتان ناامیدانه است؟
۳- بهتر نبود از اشعار قوی تری استفاده می کردید؟
۴- چرا همه اشعارتان به سبک نو است؟
برای به دست آوردن دنیا فقط کافیست با خدا کنار بیاییم.

سلام دوست عزیز
گوسفند نماد ساده لوحی دوست داشتنیه٬ آرامش بی سبب یا شاید به قولی سفاهت مومنانه.
اشعار نا امیدانه نیست٬ برای من امیده و حرکت اما شاید برای دیگران باشه.
وبلاگ شعر و ادبیات نزدم٬ اینجا برای دلم می نویسم و معمولا فی البداهه.
می خوام آروم بشم و ردپام بمونه تا بتونم برگردم و بررسی کنم ٬ همین.
همه اشعار سبک نو نیست٬ نوشته های ادبی قبلی رو بخونین چیزای دیگه ای هم هست.
ممنون که سرزدی
خدا عاشق ماست٬ رو کنیم یا ناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد