بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

و ما رمیت إذ رمیت

اکنون می دانم

نه

ایمان دارم که می شود

که ممکن است

هر چه غیر از او

به شرط خواستنش

و بیهوده است تلاش ما

تا او نخواهد

.

.

.

تا آنگاه که خودی و از خود می خواهی نمی یابی

مهم نیست چه باشد

آنچه باید

نخواهد بود

دمی که دانستی هیچی

و از او خواستی تمام است

مهم نیست چگونه

ایمان داشته باش که تمام است

.

.

.

غیر٬ هرچه می خواهد بگوید

غیر او هیچ نتواند

و من ایمان دارم که تمام است

.

.

.

خدایا هیچم و تو همه

و جز همه هیچ نیست

که٬ جز همه هست که دست هیچ گیرد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://yaldayebarani.blogfa.com/

پشت سرم گریه نکن مسافرم مسافرم...
--------------------------------------------------
نوشته هایت ستودنیست!

محمد چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://paridelbari.blogfa.com

خیلی بی معرفتی من هرچی واست نظر میدم تایید نمیکنی بی معرفت دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد