بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

هدیه - آینده

توی عمرم هدیه های زیادی گرفتم اما اونایی که از روی صدق و صفا بودن ٬ اونایی که از روی محبت بودن ٬ واسم یه دنیا بهتر بودن .


تو زندگی هدیه های گرون کم نداشتم اما یه تیکه سنگ از یه مهربون ٬ یه کتاب ٬ یه برگ نامه ٬ یا یه دسته گل کوچیک مثل همین رو با همه اونا عوض نمیکنم ٬ حتی با همه دنیا .


دوستت دارم ای دوست خوب من .


hedye







وقتی به آسمون آفتابی بعد از یه روز برفی که از فرط آبی بودن میخوای بخوریش نیگاه میکنم ٬ اونم از میون شاخ و برگای چنار چند صد ساله ای که بدن مثل مرمرش رو لخت و عور سپرده به آخرین نوازشهای سرخ آفتاب غروب پاییزی ٬ نفس عمیقی میکشم و یکی یه جایی از وجودم فریاد میکشه : اینه زندگی ٬ و اونقدر بلند که موهای بدنم سیخ میشه . یه شادی عمیق تمام وجودم رو میگیره . همونیکه نمیذاره من بشم ورونیکای کوئیلو . همونیکه به من حس ارزش زندگی رو میفهمونه .


اما بعد ناگهان عقلم یه زمزمه ای رو شروع میکنه و آروم آروم اونقدر تکرارش میکنه که تمام فضای ذهنم رو میگیره . ( تو هم میفتی توی زندگی ٬ تو هم میشی یکی مثل همه ٬ تو هم دچار روزمرگی میشی و روز مرگی. ) لعنتی خفه شو . اگه هم اینطوره ٬ که میجنگم تا نباشه ٬ لا اقل عیش امروزم رو خرابش نکن .


خدایا .............

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 11:49 ق.ظ http://setareyezard.blogfa.com

سلام دوست عزیز
هیچ وقت دنیای زیبای خودت رو فدای پول نکن
اصلا فکرشم نکن میدونی چرا چون پول ادما رو تبدیل به یک برده میکنه برده ای که زندگیش میشه پول
متنت جالبه هر متنی که از ته دل باشه در انسانها اثر میکنه
امیدوارم همیشه از زندگیت لذت ببری
اینم هدیه من
_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0 تو دوست 0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000

لی لی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 12:25 ق.ظ

چقدر درونت زندهست

وقتی حرف میزنی شادابی عجیبی توی گفتهات ادم قلقلک میده اما

احساس میکنم که از درونت خیلی دورم و

رکودم..........

من زمزمه ای سرشار از هیچم و پر از سکون

تنها چشمانم به اسمان دوخته شده وپای دلم لنگ لنگان تا

دورسوی اسمان میرود ودلتنگ بازمیگردد اما با این وجود لذت بخش است هم بالا

و هم نظاره کلمات شورانگیزت در دفتر ذهن خداییت

زیبا میفکری!

مانند هدیه ات

وچه زیبا دلم را برد تا تجربه ساده بودن خلقت اما

پیچیدگی دل خسته ام از دیدن اسمان

اه

میخواهم همراهم باشی
اما
میترسم چون من شوی که من در حقیقت فریبی بیش نیستم

ووعده فتح میدهم در راهی بی بازگشت.........

همسفرت میشوماز دور
اما تو را با دل زیبایت تنها میگذارم تا
بهتر سفر کنی


به امید ارامش ابدی برای خسته ترین چشمان (لی لی)

و دعای خیر برای روح بزرگ علی

پسر غریب یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://badboy22.blogsky.com

سلام علی جان حالت چطوره ؟ امیدوارم که خوب باشی.راستی من ارتباط بین کلاه زرد و شیر سنگی رو متوجه نمیشم یه توضیحی بده

تو ضیح خواهم داد عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد