بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

میشه ؟

میتونم هیچی نگم ؟ میشه هیچی پست نکنم ؟‌ اگه دیگه ننویسم چی میشه ؟ اگه عکس نگیرم ٬ نقاشی نکنم ٬ شعر نگم ٬ کتاب نخونم ٬ کوه نرم ٬ تمرین نکنم ٬ سنگ جمع نکنم ٬ دلم به حال همه عالم نسوزه ٬ اگه فیلم نسازم ٬ همه رفیقامو بذارم کنار ٬ ساز دهنی نزنم ٬ اگه دیگه آفهامو چک نکنم و ...... چی میشه ؟

فکر میکنم ٬ نه ایمان دارم که دستمو تکون بدم ٬ حتی کهکشانها هم تغییر میکنن اما ٬ اما ٬ هی ٬ راستی قیمت سیم کارت اومده پایین ٬ فکر کنم به خاطر افتتاح اپراتور دومه .

یه لحظه هایی تو زندگی هست که ٬ آره خودت خوب میدونی .

ولش کن ............. نه ٬ باد بردم .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دیانا سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 03:18 ب.ظ

نه نمیشه

میشه بپرسم چرا ؟

سامی پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 05:26 ب.ظ

میشه ولی چرا باید این کار ها رو بکنی اگه پست نگذاری بذار بگم چی می شه . دل من یکی که برای نوشته هات تنگ می شه

به خاطر تو هم شده مینویسم لااقل اینجا

پریسا جمعه 17 آذر 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.com

حوصله ت سرنمیره اگه این کار ها رو
نکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ذشغشظهئخاشئئشی شنبه 18 آذر 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

خیلی دارمت

پسر تو کجایی ؟ یه خبری از ما بگیر
مگه من رو تو اینترنت پیدا کنی
دلم واست یه ذره شده

گل شنبه 18 آذر 1385 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.maryam-1364.blogfa.com

اخه چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد