بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

دلنوشته

چرا بعضیا فکر میکنن عشق احساسی مربوط به آلت تناسلی انسانه ؟ مگه از عشق مجنون به لیلی٬ اون دختر سیاه زشت نشنیدن ؟ اونی که آخرش هم به وصال نرسید . عزیزم اینو یه بار واسه همیشه یاد بگیر . عشق مربوط به قلبه به روحه و اتفاقا اگه شهوت باهاش بود باید به عشق بودنش شک کرد .   


اینو یه دوستا واسم فرستاده منم میذارم اینجا

قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم .


همه چیز خیلی خوبه فقط یه مشکل دارم که نمیتونم اینجا بگم .

فعلا تا بعد .

نظرات 3 + ارسال نظر
یه آدم زمینی شنبه 11 آذر 1385 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
خوبه راجع به عشق می نویسی

مرد شعر سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://poetriman.blogsky.com

سلام کلاهزرد .. معذرت که اون حرفا رو بهت گفتم .. ولی تقصیر خودت هم بود .. اگه همون آلت تناسلی نباشه عشق هم وجود نداره .. عشق به روح هیچ ربطی نداره .. هورمون جنسی زنانه و مردانه(استروژن و پروژسترون) که از غدد تناسلی ترشح میشه .. باعث عشق زن و مرد میشه .. اینو یاد بگیر عزیزم .. و مجنون مطمئن باش اگه لیلی رو میدید ازش متنفر میشد .. چون لیلی خیلی زشت بود .. و مجنون توی عمرش لیلی رو ندیده بود ..مث تو و بعضیا .. به هر حال ... ۲۴ آذر یادت نره وعده ما پای صندوقهای رای خداحافظ برادر کلاهزرد ..

به هر حال
هر کسی نظری داره
نظر شما هم محترم

امیرکینگ چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 11:27 ب.ظ http://amirking.blogsky

اولا گفتی که لیلی زشت بوده . مگه میشه یه انسان زشت باشه؟مگه اصلا انسان زشت هم هست؟مگه خدا چیز زشت هم خلق میکنه ؟اگه مچنون این چا بود الان پدرت رو در میورد به خاطر این حرفت .عشق نیروی ۲ روحه که با کشف هم و به هم رسیدن روح قدرت عرفان زیادی پیدا میکنه و قدرت روه چندین برابر میشه با عشق میشه به درجات بالا عرفان رسید حالا عشق به چی مهم نیست خود عشق مهمه
دوست دارم موفق وپیروز باشی///////امیرکینگ/////////

من از حضور انور شما عذر خواهم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد