بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد
بع نوشته ها

بع نوشته ها

از گوسفند بودن گریختم اما گرگ نیز نخواهم شد

سال 90

سال 90

سال خوبی بود

هرچند پدربزرگم فوت شد

و خاله ام

هرچند همانم که بودم

بی رشد

اما بسیار

تجربه آموختم

با انسانهایی بزرگ آشنا شدم

و شادم

چون همیشه


نظرات 1 + ارسال نظر
عبداله چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://setareyezard.blogfa.com

سلام عزیز
نمیدونستم پدر بزرگد فوت شده شرمندم شاید اشتباه از من بوده که سراغد را کم گرفتم خداوند رحمتش کند عکسش را تو کامپیوتر حجره دیده بودم
ای دی اس الم را وصل کردم دیگه بیشتر میتونم بیام تو اینترنت سعی میکنم یه سرکی بهد بزنم .
گر چه کم سراغ میگیرم اما هرجا باشم تو زیارتام فراموشد نمیکنم برات دعا میکنم که همیشه سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد